Adam Grzegorczyk

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych

Specjalista z zakresu marketingu, reklamy, mediów, ochrony własności intelektualnej i zarządzania zasobami ludzkimi. Gościnnie prowadził również wykłady na wielu zagranicznych i krajowych uniwersytetach, w tym: we Lwowskim Uniwersytecie Narodowym im. Iwana Franki we Lwowie na Ukrainie czy Narodowym Uniwersytecie Technicznym Ukrainy w Kijowie.
dr Janusz Grobicki

Janusz Grobicki

Doktor ekonomii w dyscyplinie nauki o zarządzaniu

Ekspert w Centrum im. Adama Smitha, nauczyciel akademicki, wykładowca, publicysta i przedsiębiorca. Przez wiele lat był zastępcą redaktora naczelnego Miesięcznika Finansowego „BANK”. Specjalizuje się w tematyce związanej z wpływem informacji na sytuację ekonomiczną przedsiębiorstwa i wykorzystaniem systemów Business Intelligence. Za zasługi dla rozwoju polskiej bankowości otrzymał Medal Mikołaja Kopernika.
Marian Chrzan

Marian Chrzan

Fotograf, ekspert d.s. wizerunku

Specjalizuje się w fotografii biznesowej, wizerunkowej i komercyjnej. Jego doświadczenie oraz warsztat fotograficzny sprawiają, że podczas sesji zdjęciowej jest w stanie osiągnąć głębszy przekaz niż tylko najlepszą prezentację fotografowanej osoby. Konkretne, męskie spojrzenie oraz skrupulatna organizacja sesji składają się na świetne rezultaty widoczne na zdjęciach.

Jego fotografię wyróżnia autentyczny wygląd osób na zdjęciach oraz nieszablonowe podejście do portretu biznesowego. Szuka oryginalnych ujęć przy zachowaniu ogólnie przyjętego kanonu fotografii biznesowej. 

Oprócz samego fotografowania spełnia się również jako szkoleniowiec. Z powodzeniem tworzy i prowadzi regularne warsztaty z „Fotografii biznesowej” dla osób z całej Polski. Od ponad dwóch lat jest również ambasadorem Fotoformy oraz marki Canon. 

Współpracuje z największymi firmami jak PLL LOT, EMPIK, Castorama, Bank PKEKAO, Bank Millennium, Vision Express, ERBUD. Jego zdjęcia trafiły m. in. do magazynów:  „M jak Mieszkanie”, „My Company” czy „Forbes” 

W swojej karierze udzielił również wywiadów m.in. dla gazeta.pl, Związku Polskich Artystów Fotografików. Natomiast dzięki jednemu z ostatnich „Fotoforma Masterclass” dołączył do grona najlepszych fotografów biznesowych w Polsce. Udało mu się stworzyć od zera rozpoznawalną markę oraz oryginalny styl zdjęć, jako jedyny może pochwalić się ponad 140 PIĘCIOGWIAZDKOWYMI opiniami na wizytówce Google

dr Katarzyna Porczak

Doktor Sztuki w Dziedzinie Sztuk Plastycznych w Dyscyplinie Sztuki Piękne

Malarka, absolwentka Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (w 2007r. uzyskała dyplom magistra z Wyróżnieniem Dziekańskim w Pracowni Rzeźby Prof. Adama Myjaka). W 2017 r. obroniła studia podyplomowe z przedsiębiorczości w Głównej Szkole Handlowej w Warszawie u promotor Profesor Małgorzaty Bombol oraz zakończyła studia doktoranckie na Wydziale Malarstwa ASP w Warszawie (pracownia Tkaniny Artystycznej Profesor Doroty Grynczel). W 2019 roku został zamknięty przewód doktorski (promotor: Profesor Dorota Grynczel oraz Profesor Stanisław Baj). W latach 2002-2010 aktywnie uczestniczyła w życiu artystycznym Lublina (Galeria Ośrodka Praktyk Teatralnym Gardzienice, Centrum Kultury w Lublinie, oraz Radio Lublin). Obecnie pracuje jako nauczycielka sztuki, wykładowczyni (kształcenie artystyczne dzieci, młodzieży i dorosłych). Wykłada na UTH w Warszawie, związana z Wyższą Szkoła Promocji Mediów i Show Businessu w Warszawie.

Ekspert ds. komunikacji wielokanałowej

Zajmuje się strategią obecności marek w Internecie (szczególnie w mediach społecznościowych). Doświadczenie zdobywała opracowując i kierując projektami bankowymi, samorządowymi, dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego, HoReCa oraz usług kurierskich. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej i Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Publikuje artykuły na temat budowania przewagi konkurencyjnej w nowych mediach. Prowadzi badania naukowe dotyczące strategicznego wykorzystania Internetu, mediów społecznościowych, konwergencji wielokanałowych usług i produktów.

Juliusz Bolek

magister

Od kilkunastu lat pełni funkcje kierownicze i nadzorcze jako członek zarządu spółek prawa handlowego, członek rad nadzorczych lub jako doradca zarządów.  Pracował w podmiotach gospodarczych zatrudniających od 2 do 20 tysięcy osób co pozwoliło mu poznać różne kultury organizacyjne i wiele praktycznych rozwiązań prawnych.

Zdobądź swoje wykształcenie wyższe z nami

Kontakt

© Copyright 2022 by Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu