Zarządzanie reklamą (Studia podyplomowe) - Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu

Zarządzanie reklamą

Wszyscy Polacy znają się na piłce nożnej, medycynie i… reklamie. Największą zmorą w pracy managera w agencji reklamowej jest rekrutacja nowego członka zespołu. Kandydatom zwykle nie brak wykształcenia, jednak nie mają niezbędnych w tej dziedzinie umiejętności, intuicji i wiedzy o sposobie funkcjonowania branży. Często agencje podejmują ryzyko zatrudniania laików i trud edukowania ich we własnym zakresie, pod kątem własnych oczekiwań, procedur i umiejętności zawodowych.

4.5 (339 osób)
4.5/5

Czego się nauczysz?

Podyplomowe studia w specjalności „Zarządzanie reklamą” mają na celu zastąpienie pracodawców, jakimi są agencje reklamowe, w zakresie organizacji szkoleń dla swoich pracowników, a także odpowiednie przygotowanie kandydatów do pracy w tych agencjach. Zakres tematyczny studiów jest także adekwatny do potrzeb pracowników działów marketingu firm-klientów.

Studia dostarczają profesjonalnej wiedzy z zakresu procesu reklamowego i jego poszczególnych etapów, metod zarządzania procesem reklamowym w jego poszczególnych aspektach (projektowym, ludzkim, kapitałowym), zasad funkcjonowania przemysłu reklamowego i poszczególnych rodzajów występujących na nim podmiotów. Studia są profilowane praktycznie i kształcenie wąskich zakresów wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy w konkretnych zawodach i specjalnościach reklamowych.

Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie zostały zaplanowane w cyklu dwusemestralnym. Obejmują 96 godzin stacjonarnej nauki zorganizowanej w cyklu dwusemestralnym, 9 sobotnio-niedzielnych zjazdów raz w miesiącu w okresie od października do czerwca.

Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży, m. in. dyrektorzy, stratedzy, accounci, kreatywni i plannerzy największych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, a także wybrana kadra akademicka i szkoleniowcy posiadający wybitny dorobek naukowy w dziedzinie reklamy. Każda z tych osób ma na swoim koncie szereg zrealizowanych projektów reklamowych, ogromną wiedzę i niezwykle ciekawą osobowość. To ludzie sukcesu, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami.

 

Instytut Reklamy i Public Relations

Plan studiów obejmuje następujące bloki zajęciowe:
Opinie

Poznaj naszych studentów

Frequently ask questions

Want to ask something
from us?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Contact

© Copyright 2022 by Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu