Uchwały, komunikaty, regulaminy

To jest archiwalna wersja strony z dnia 01.04.2023, 00:00. Przejdź do wersji aktualnej.
Zmieniona z powodu: dodanie ankiety dot. wsparcia udzielanego studentom

2025 – pobierz pliki PDF

regulamin rekrutacji na studia w roku akademickim 2025/2026

system motywowania studentów

regulamin zarządzania prawami autorskich

regulamin składania skarg i wniosków przez studentów

regulamin wspierania studentów z niepełnosprawnością

zasady rozwiązywania konfliktów

regulamin potwierdzania efektów uczenia

regulamin korzystania infrastruktury badawczej

zasady korzystania z zasobów bibliotecznych

regulamin świadczeń dla studentów

2024

Regulamin rekrutacji na studia 2024-2025

2023

Uchwała nr 1 Senatu WSPMiSB w sprawie zatwierdzenia skorygowanej listy efektów uczenia się dla studiów I stopnia na kierunku zarządzanie – 27 luty 2023

Komunikat Rektora WSPMiSB w sprawie ustanowienia zasad rozwiązywania konfliktów – 7 marca 2023

Zarządzenie Rektora WSPMiSB w sprawie zmiany organizacji pracy biblioteki uczelni – 1 marca 2023

Komunikat Rektora WSPMiSB w sprawie ustanowienia zasad zgłaszania przez studentów skarg i wniosków – 7 marca 2023

Uchwała nr 2 Senatu WSPMiSB w sprawie zatwierdzenia Regulaminu potwierdzania efektów uczenia się – 27 lutego 2023

2022

Uchwała nr 4 Senatu WSPMiSB w sprawie ustalenia warunków i trybu rekrutacji na studia I i II stopnia obowiązujących w roku akademickim 2022/2023


Opublikował: Adam Grzegorczyk
Publikacja dnia: 09.07.2025, 22:14
Dokument oglądany razy: 73
Podpisał: Adam Grzegorczyk
Dokument z dnia: 01.04.2023