NaukaZeszyty Naukowe

pliki do pobrania:


Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego  ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego  ( 0.05 Mb )
Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego  ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego  ( 0.05 Mb )
Czy to naprawdę działa? - Czyli ocena skuteczności kampanii reklamowych  ( 0.27 Mb )
Abstrakt - Czy to naprawdę działa? - Czyli ocena skuteczności kampanii reklamowych  ( 0.05 Mb )
Przyszłość reklamy online  ( 0.41 Mb )
Abstrakt - Przyszłość reklamy online  ( 0.05 Mb )
Angażowanie interesariuszy jako istota społecznej odpowiedzialności według ISO 26000  ( 0.90 Mb )
Abstrakt - Angażowanie interesariuszy jako istota społecznej odpowiedzialności według ISO 26000  ( 0.05 Mb )
Marketing społecznie zaangażowany jako instrument budowania wizerunku marki  ( 0.32 Mb )
Abstrakt - Marketing społecznie zaangażowany jako instrument budowania wizerunku marki  ( 0.05 Mb )

<< powrót do listy