NaukaZeszyty Naukowe

pliki do pobrania:


Jak dziaa reklama wedug modelu J.R. Rossitera i L. Percy?ego  ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Jak dziaa reklama wedug modelu J.R. Rossitera i L. Percy?ego  ( 0.05 Mb )
Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentw dla tworzenia przekazu reklamowego  ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentw dla tworzenia przekazu reklamowego  ( 0.05 Mb )
Czy to naprawd dziaa? - Czyli ocena skutecznoci kampanii reklamowych  ( 0.27 Mb )
Abstrakt - Czy to naprawd dziaa? - Czyli ocena skutecznoci kampanii reklamowych  ( 0.05 Mb )
Przyszo reklamy online  ( 0.41 Mb )
Abstrakt - Przyszo reklamy online  ( 0.05 Mb )
Angaowanie interesariuszy jako istota spoecznej odpowiedzialnoci wedug ISO 26000  ( 0.90 Mb )
Abstrakt - Angaowanie interesariuszy jako istota spoecznej odpowiedzialnoci wedug ISO 26000  ( 0.05 Mb )
Marketing spoecznie zaangaowany jako instrument budowania wizerunku marki  ( 0.32 Mb )
Abstrakt - Marketing spoecznie zaangaowany jako instrument budowania wizerunku marki  ( 0.05 Mb )

<< powrót do listy