Redaktorzy tomu: Agnieszka Wiśniewska, Anna Kozłowska
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2017
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online
Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego (Anna Kozłowska)
(Abstrakt do rozdziału)
Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego (Agnieszka Wiśniewska)
(Abstrakt do rozdziału)
Czy to naprawdę działa? – czyli ocena skuteczności kampanii reklamowych (Anna Gorczyca)
(Abstrakt do rozdziału)
Przyszłość reklamy online (Aleksandra Chmielewska)
(Abstrakt do rozdziału)
Angażowanie interesariuszy jako istota społecznej odpowiedzialności według ISO 26000 (Ewa Jastrzębska)
(Abstrakt do rozdziału)
Marketing społecznie zaangażowany jako instrument budowania wizerunku marki (Andrzej Descours)
(Abstrakt do rozdziału)
pliki do pobrania:
Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego ( 0.05 Mb )
Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego ( 0.38 Mb )
Abstrakt - Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego ( 0.05 Mb )
Czy to naprawdę działa? - Czyli ocena skuteczności kampanii reklamowych ( 0.27 Mb )
Abstrakt - Czy to naprawdę działa? - Czyli ocena skuteczności kampanii reklamowych ( 0.05 Mb )
Przyszłość reklamy online ( 0.41 Mb )
Abstrakt - Przyszłość reklamy online ( 0.05 Mb )
Angażowanie interesariuszy jako istota społecznej odpowiedzialności według ISO 26000 ( 0.90 Mb )
Abstrakt - Angażowanie interesariuszy jako istota społecznej odpowiedzialności według ISO 26000 ( 0.05 Mb )
Marketing społecznie zaangażowany jako instrument budowania wizerunku marki ( 0.32 Mb )
Abstrakt - Marketing społecznie zaangażowany jako instrument budowania wizerunku marki ( 0.05 Mb )