![]() |
Redaktor tomu Marcin Chrząścik Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji ISSN 1734-4468 Oprawa: miękka Rok wyd.: 2017 Miejsce wyd.: Warszawa Wersja referencyjna: online |
Analiza sieci internetowej pod kątem reklamowym. Internet jako medium przekazu (Marcin Chrząścik) Analiza procesów projektowania reklam internetowych na przykładach wybranych firm (Marcin Rogalski) Typy działań komunikacji internetowej w świetle bezpieczeństwa społecznego (Edyta Świnarska) Analiza procesu tworzenia animacji do utworu muzycznego (Marcin Chrzaścik, Tomasz Lisiecki) Charakterystyka bezpiecznych środków przekazu w procesie tworzenia animacji 3D (Edyta Świnarska) Model stworzenia animacji do utworu muzycznego (Marcin Chrzaścik, Tomasz Lisiecki) |
pliki do pobrania:
Abstrakt - Analiza procesów projektowania reklam internetowych na przykładach wybranych firm ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Analiza sieci internetowej pod kątem reklamowym. Internet jako medium przekazu ( 0.06 Mb )
Abstrakt - Charakterystyka bezpiecznych środków przekazu w procesie tworzenia animacji 3D ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Model stworzenia animacji do utworu muzycznego ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Typy działań komunikacji internetowej w świetle bezpieczeństwa społecznego ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Analiza procesu tworzenia animacji do utworu muzycznego ( 0.05 Mb )
Analiza sieci internetowej pod kątem reklamowym. Internet jako medium przekazu ( 0.22 Mb )
Analiza procesów projektowania reklam internetowych na przykładach wybranych firm ( 0.18 Mb )
Typy działań komunikacji internetowej w świetle bezpieczeństwa społecznego ( 0.23 Mb )
Analiza procesu tworzenia animacji do utworu muzycznego ( 0.25 Mb )
Charakterystyka bezpiecznych środków przekazu w procesie tworzenia animacji 3D ( 0.26 Mb )
Model stworzenia animacji do utworu muzycznego ( 0.85 Mb )