Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Krzysztofa Kubiaka
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2016
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online
Reklama jako zjawisko społeczne (Krzysztof Kubiak)
(Abstrakt do rozdziału)
Wybrane pojęcia socjo-kulturowe jako narzędzie interpretacji przekazów reklamowych (Krzysztof Kubiak)
(Abstrakt do rozdziału)
Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej (Anna Kozłowska)
(Abstrakt do rozdziału)
Język reklamy a grupa docelowa (Monika Kostaszuk-Romanowska)
Perswazyjny charakter ambientowych form outdoorowych (Michał Godzik)
pliki do pobrania:
Reklama jako zjawisko spoeczne ( 0.51 Mb )
Wybrane pojęcia socjo-kulturowe jako narzędzie analizy przekazów reklamowych ( 0.42 Mb )
Perswazyjny charakter ambientowych form outdoorowych ( 0.32 Mb )
Język reklamy a grupa docelowa ( 0.23 Mb )
Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej ( 0.33 Mb )
Abstrakt rozdział 1 ( 0.05 Mb )
Abstrakt rozdział 2 ( 0.04 Mb )
Abstrakt rozdział 3 ( 0.05 Mb )