![]() |
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Marcina Chrząścika Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji ISSN 1734-4468 Oprawa: miękka Rok wyd.: 2015 Miejsce wyd.: Warszawa Wersja referencyjna: online |
Język filmu. Charakterystyka obszarów i terminologii związanej z procesem produkcji filmowej (Gaja Listewnik, Marcin Chrząścik) Nowoczesne techniki multimedialne (Katarzyna Gocal) Koncepcje realizacji wizji fotograficznej za pomocą oświetlenia (Justyna Olszewska) Zastosowanie technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych kosmetyków luksusowych (Julia Malewicz, Edyta Świnarska) Proces produkcji reklamy telewizyjnej w oparciu o technologie cefrowe (Martyna Sandach) |
pliki do pobrania:
Język filmu. Charakterystyka obszarów i terminologii związanej z procesem produkcji filmowej ( 0.30 Mb )
Abstrakt - Język filmu. Charakterystyka obszarów i terminologii związanej z procesem produkcji filmowej ( 0.06 Mb )
Nowoczesne techniki multimedialne ( 0.22 Mb )
Abstrakt - Nowoczesne techniki multimedialne ( 0.04 Mb )
Koncepcje realizacji wizji fotograficznej za pomocą oświetlenia ( 0.24 Mb )
Abstrakt - Koncepcje realizacji wizji fotograficznej za pomoc owietlenia ( 0.05 Mb )
Zastosowanie technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych kosmetyków luksusowych ( 0.27 Mb )
Abstrakt - Zastosowanie technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych kosmetyków luksusowych ( 0.05 Mb )
Proces produkcji reklamy telewizyjnej w oparciu o technologie cefrowe ( 0.19 Mb )
Abstrakt - Proces produkcji reklamy telewizyjnej w oparciu o technologie cefrowe ( 0.05 Mb )