NaukaZeszyty Naukowe

pliki do pobrania:


Strategia budowania wizerunku osób znanych  ( 0.38 Mb )
Celebryta, jako narzędzie promocji  ( 0.17 Mb )
Metody wyceny praw do wizerunku osób  ( 0.21 Mb )
Formy wykorzystania osób znanych w lokowaniu produktów  ( 0.23 Mb )
Wykorzystanie wizerunku osób znanych w reklamie  ( 0.25 Mb )
Wartość reklamowa wizerunków osób znanych  ( 0.48 Mb )
Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015  ( 0.40 Mb )
Ochrona wizerunku osoby znanej  ( 0.13 Mb )
wstęp  ( 0.07 Mb )
Abstrakt - Strategia budowania wizerunku osób znanych  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Celebryta, jako narzędzie promocji  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Metody wyceny praw do wizerunku osób  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Formy wykorzystania osób znanych w lokowaniu produktów  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Wykorzystanie wizerunku osób znanych w reklamie  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Wartość reklamowa wizerunków osób znanych  ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015  ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Ochrona wizerunku osoby znanej  ( 0.04 Mb )

<< powrót do listy