![]() |
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Adama Grzegorczyka Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji ISSN 1734-4468 Oprawa: miękka Rok wyd.: 2015 Miejsce wyd.: Warszawa Wersja referencyjna: online |
Strategia budowania wizerunku osób znanych (Paulina Czaplińska) Celebryta jako narzędzie promocji (Patricia Szostaczko) Metody wyceny praw do wizerunku osób (Adam Grzegorczyk, Mirosław Kugiel) Formy wykorzystania osób znanych w lokowaniu produktów (Kinga Wach) Wykorzystanie wizerunku osób znanych w reklamie (Ewelina Myłek) Wartość reklamowa wizerunków osób znanych (Adam Grzegorczyk) Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015 (Tomasz Olczyk) Ochrona wizerunku osoby znanej (Adam Grzegorczyk, Edward Markowski)
|
pliki do pobrania:
Strategia budowania wizerunku osób znanych ( 0.38 Mb )
Celebryta, jako narzędzie promocji ( 0.17 Mb )
Metody wyceny praw do wizerunku osób ( 0.21 Mb )
Formy wykorzystania osób znanych w lokowaniu produktów ( 0.23 Mb )
Wykorzystanie wizerunku osób znanych w reklamie ( 0.25 Mb )
Wartość reklamowa wizerunków osób znanych ( 0.48 Mb )
Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015 ( 0.40 Mb )
Ochrona wizerunku osoby znanej ( 0.13 Mb )
wstęp ( 0.07 Mb )
Abstrakt - Strategia budowania wizerunku osób znanych ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Celebryta, jako narzędzie promocji ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Metody wyceny praw do wizerunku osób ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Formy wykorzystania osób znanych w lokowaniu produktów ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Wykorzystanie wizerunku osób znanych w reklamie ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Wartość reklamowa wizerunków osób znanych ( 0.04 Mb )
Abstrakt - Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015 ( 0.05 Mb )
Abstrakt - Ochrona wizerunku osoby znanej ( 0.04 Mb )