![]() |
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Krzysztofa Kubiaka Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji ISSN 1734-4468 Oprawa: miękka Rok wyd.: 2014 Miejsce wyd.: Warszawa Wersja referencyjna: online |
Przegląd wybranych koncepcji employer brandingowych (Julita Dąbrowska) Kampanie wizerunkowe jako element employer brandingu (Sonia Róża Stach) Systemy motywacyjne i zarządzanie godnościowe jako narzędzia employer brandingu (Ewelina Stanisławska) Marketing rekrutacyjny jako narzędzie employer brandingu (Krzysztof Zając) Nowe wyzwania stojące przed urzędami w Polsce – budowanie marki pracodawcy (Julita Dąbrowska) SEO PR w kontekście employer brandingu (Krzysztof Kubiak, Marek Janicki)
|
pliki do pobrania:
Marka pracodawcy ma znaczenie. Wprowadzenie do employer brandingu w praktyce ( 0.17 Mb )
Marka pracodawcy ma znaczenie. Wprowadzenie do employer brandingu w praktyce_abstrakt ( 0.05 Mb )
Kampanie wizerunkowe jako element employer brandingu ( 0.35 Mb )
Kampanie wizerunkowe jako element employer brandingu_abstrakt ( 0.05 Mb )
Systemy motywacyjne i zarządzanie godnościowe jako narzędzia employer brandingu ( 0.40 Mb )
Systemy motywacyjne i zarządzanie godnościowe jako narzędzia employer brandingu_abstrakt ( 0.05 Mb )
Marketing rekrutacyjny jako narzędzie employer brandingu ( 0.43 Mb )
Marketing rekrutacyjny jako narzędzie employer brandingu_abstrakt ( 0.05 Mb )
Nowe wyzwania stojące przed urzędami w Polsce – budowanie marki pracodawcy ( 0.46 Mb )
Nowe wyzwania stojące przed urzędami w Polsce – budowanie marki pracodawcy_abstrakt ( 0.05 Mb )
SEO PR w kontekście employer brandingu ( 0.27 Mb )
SEO PR w kontekście employer brandingu_abstrakt ( 0.05 Mb )
Przegląd wybranych koncepcji employer brandingowych ( 0.49 Mb )
Przegld wybranych koncepcji employer brandingowych_abstrakt ( 0.05 Mb )