NaukaZeszyty Naukowe

 

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego, Sławomira Wróblewskiego

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2014
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online

 

Wstęp

Część I. Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny – „Meeting Industry and Beyond”

Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań, (Magdalena Kachniewska)
(Abstrakt do rozdziału)

Przyciąganie turystów biznesowych, jako przyszłych odwiedzających dla przyjemności, jako element relacji między rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej, (Michał Żemła)
(Abstrakt do rozdziału)

Dzielenie się wiedzą a innowacje w branży spotkań – podejście sieciowe, (Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony)
(Abstrakt do rozdziału)

Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań na obszarachwiejskich, (Janusz Majewski)
(Abstrakt do rozdziału)

Część II. Mierzenie efektów spotkań i jego znaczenie dla Meeting Industry

Badania rynku spotkań jako niezbędny czynnik efektywności, (Adam Grzegorczyk)
(Abstrakt do rozdziału)

The ROI Methodology, (Elling Hamso)

Mierzenie efektów jako konieczny warunek spotkań nowej generacji, (Sławomir Wróblewski)
(Abstrakt do rozdziału)

Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych, (Krzysztof Cieślikowski)
(Abstrakt do rozdziału)

Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce, (Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz)
(Abstrakt do rozdziału)

Część III. Kierunki innowacji w przemyśle spotkań

Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań,(Maarten Vanneste)
(Abstrakt do rozdziału)

Eko innowacyjne rozwiązania w obiektach i miejscach spotkań, (Anna Nowakowska)
(Abstrakt do rozdziału)

 

System meeting.pl jako innowacyjne narzędzie dla polskiego przemysłu spotkań, (Witold Janczyński)
(Abstrakt do rozdziału)

Kongresowa rewolucja, (Andrzej Mochoń)
(Abstrakt do rozdziału)

 

Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia, (Tomasz Nowak)
(Abstrakt do rozdziału)

Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej, (Renata Gerlach)
(Abstrakt do rozdziału)

 

Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego, (Jakub Pędziwiatr)
(Abstrakt do rozdziału)

pliki do pobrania:


Wstęp  ( 0.12 Mb )
Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań  ( 0.39 Mb )
Przyciąganie turystów biznesowych, jako przyszłych odwiedzających dla przyjemności, jako element relacji między rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej  ( 0.27 Mb )
Dzielenie się wiedzą a innowacje w branży spotkań – podejście sieciowe  ( 0.36 Mb )
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań na obszarachwiejskich  ( 0.31 Mb )
Badania rynku spotkań jako niezbędny czynnik efektywności  ( 0.22 Mb )
The ROI Methodology  ( 0.24 Mb )
Mierzenie efektów jako konieczny warunek spotkań nowej generacji  ( 0.34 Mb )
Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych  ( 0.48 Mb )
Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce  ( 0.34 Mb )
Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań  ( 0.63 Mb )
Eko innowacyjne rozwiązania w obiektach i miejscach spotkań  ( 0.40 Mb )
System meeting.pl jako innowacyjne narzędzie dla polskiego przemysłu spotkań  ( 0.29 Mb )
Kongresowa rewolucja  ( 0.65 Mb )
Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia  ( 0.24 Mb )
Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej  ( 0.24 Mb )
Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego  ( 0.55 Mb )

<< powrót do listy