pliki do pobrania:
Wstęp ( 0.12 Mb )
Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań ( 0.39 Mb )
Przyciąganie turystów biznesowych, jako przyszłych odwiedzających dla przyjemności, jako element relacji między rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej ( 0.27 Mb )
Dzielenie się wiedzą a innowacje w branży spotkań – podejście sieciowe ( 0.36 Mb )
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań na obszarachwiejskich ( 0.31 Mb )
Badania rynku spotkań jako niezbędny czynnik efektywności ( 0.22 Mb )
The ROI Methodology ( 0.24 Mb )
Mierzenie efektów jako konieczny warunek spotkań nowej generacji ( 0.34 Mb )
Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych ( 0.48 Mb )
Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce ( 0.34 Mb )
Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań ( 0.63 Mb )
Eko innowacyjne rozwiązania w obiektach i miejscach spotkań ( 0.40 Mb )
System meeting.pl jako innowacyjne narzędzie dla polskiego przemysłu spotkań ( 0.29 Mb )
Kongresowa rewolucja ( 0.65 Mb )
Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia ( 0.24 Mb )
Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej ( 0.24 Mb )
Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego ( 0.55 Mb )