NaukaZeszyty Naukowe

pliki do pobrania:


Ksztatowanie relacji z klientami jako podstawa budowania lojalnoci  ( 0.34 Mb )
Determinanty lojalnoci konsumenckiej na przykadzie wojewdztwa kujawsko-pomorskiego  ( 0.55 Mb )
33Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaywania reklamy na lojalno konsumenck  ( 0.70 Mb )
Rola reklamy w kreowaniu lojalnoci konsumenckiej  ( 0.61 Mb )
Marka jako fundament lojalnoci konsumenckiej  ( 0.62 Mb )
Programy lojalnociowe jako narzdzie wpywu na postawy i zachowania konsumentw  ( 0.64 Mb )
Abstrakt Rozdzia1  ( 0.10 Mb )
Abstrakt Rozdzia2  ( 0.10 Mb )
Abstrakt Rozdzia3  ( 0.10 Mb )
Abstrakt Rozdzia4  ( 0.09 Mb )
Abstrakt Rozdzia5  ( 0.09 Mb )
Abstrakt Rozdzia8  ( 0.09 Mb )
Rola public relations w kreowaniu lojalnoci konsumenckiej  ( 1.09 Mb )
Abstrakt Rozdzia6  ( 0.09 Mb )
Utrzymanie lojalnoci konsumenckiej w sytuacjach kryzysowych  ( 0.56 Mb )
Abstrakt Rozdzia7  ( 0.09 Mb )

<< powrót do listy