Wyższa Szkoła Promocji
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Godziny pracy BOS w sierpniu 2020 r.
  • Mapa strony

Panel studenta

NaukaZeszyty Naukowe

4/2012 Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Anny Kozłowskiej

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2012
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online 

Wstęp

Rozdział 1. Reklama jako narzędzie uruchamiania potencjału oddziaływania wizerunku marki (Agnieszka Wiśniewska)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 2. Promocja marek alkoholi wysokoprocentowych w lokalach gastronomicznych (Katarzyna Liczmańska)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 3. Reklama usług bankowych w procesie konwergencji (Janusz Grobicki)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 4. Reklama prasowa detalicznych sieci handlowych (Agnieszka Kochaniec)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 5. Gazetki reklamowe, jako środek komunikacji marketingowej sieci hipermarketów z konsumentami (Łukasz Szymborski)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 6. Techniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjne (Anna Kozłowska)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 7. Techniki zarządzające uwagą odbiorcy (Olga Kosieradzka)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 8. Specyfika reklamy usług sektora bankowego w Polsce (Marta Kacprzak)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 9. Funkcje bohatera w reklamie telewizyjnej (Adam Grzegorczyk)
(Abstrakt do rozdziału)

 

<< powrót do listy

  • Edukacja
  • Nauka
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Zeszyty Naukowe
    • Badania
    • Biblioteka
    • Prace Studentów
  • Kultura
  • Biuro karier
  • International
  • WSPackPack

                        

Ścieżki karier zawodowych

 

Nasi patroni http://www.soit.net.pl

Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVII piętro, tel. (22) 656 65 03/ 656 65 01. Uczelnia wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 200
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Godziny pracy BOS w sierpniu 2020 r.
  • Mapa strony

OceanStudio.pl

© 2010 Wyższa Szkoła Promocji