Wyższa Szkoła Promocji
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Godziny pracy BOS w sierpniu 2020 r.
  • Mapa strony

Panel studenta

NaukaZeszyty Naukowe

3/2012 Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Krzysztofa Kubiaka

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2012
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online 

Wstęp

Rozdział 1. Firmy pod presją. Jak zarządzać ryzykiem, którego nie widać?(Weronika Nowak)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 2. Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych (Adam Kościańczuk, Adam Grzegorczyk)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 3. Kryzys w mediach społecznościowych. Jak nim zarządzać? (Grzegorz Miller)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 4. Ewaluacja PR w czasach kryzysu (Julita Dąbrowska)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 5. Język jako narzędzie komunikacji w kryzysie (Krzysztof Markowski, Adam Grzegorczyk)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu (Adam Grzegorczyk)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 7. Działania PR w sytuacji kryzysu w partii politycznej na przykładzie SLD (Jan Osiecki)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 8. Zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysu wizerunku na przykładzie Weroniki Marczuk (Olga Kosieradzka)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 9. Zarządzanie komunikacją w kryzysie – od profilaktyki do sanacji wizerunku (Iwona Kubicz)
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 10. Internetowe media społecznościowe jako narzędzie public relations (Katarzyna Fabjaniak-Czerniak)
(Abstrakt do rozdziału)

 

<< powrót do listy

  • Edukacja
  • Nauka
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Zeszyty Naukowe
    • Badania
    • Biblioteka
    • Prace Studentów
  • Kultura
  • Biuro karier
  • International
  • WSPackPack

                        

Ścieżki karier zawodowych

 

Nasi patroni http://www.micepoland.com.pl

Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVII piętro, tel. (22) 656 65 03/ 656 65 01. Uczelnia wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 200
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Godziny pracy BOS w sierpniu 2020 r.
  • Mapa strony

OceanStudio.pl

© 2010 Wyższa Szkoła Promocji