Wyższa Szkoła Promocji
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

Panel studenta

NaukaBadania

Sortowanie: alfabetycznie | wg kolejności

‹‹1 2 3 4 5 ››

  • PM 1/2014 Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych

  • PR 1/2006 „Relacje inwestorskie w spółkach notowanych na GPW w Warszawie”

  • PR 1/2007 „Metody i wskaźniki oceny oddziaływania narzędzi Public Relations”

  • PR 1/2008 „Zarządzanie wydarzeniami promocyjnymi”

  • PR 1/2009 „Promocja wydarzeń promocyjnych”

  • PR 1/2010 „Słownik pojęć public relations”

  • PR 1/2011 „Marketing sponsorski”

  • PR 1/2012 Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów

  • PR 1/2013 „Architektura informacyjna przedsiębiorstwa”

  • PR 1/2014 PR – fakty i mity

  • PR 2/2006 „Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa w systemie jego celów i strategii na przykładzie spółek branży medialnej notowanych na GPW w Warszawie”

  • PR 2/2007 „Język Public Relations”

  • PR 2/2008 „Media planning”

  • PR 2/2009 „Scenariusze wydarzeń promocyjnych”

  • PR 2/2010 „Fund raising w działalności organizacji społecznych”

  • PR 2/2011 Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw

  • PR 2/2012 Efekty kształcenia a oczekiwania rynku pracy w branży public relations

  • PR 2/2013 „Employer branding”

‹‹1 2 3 4 5 ››

  • Edukacja
  • Nauka
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Zeszyty Naukowe
    • Badania
    • Biblioteka
    • Prace Studentów
  • Kultura
  • Biuro karier
  • International
  • WSPackPack

                        

Ścieżki karier zawodowych

 

Nasi patroni http://www.meetingspoland.pl

Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVII piętro, tel. (22) 656 65 03/ 656 65 01. Uczelnia wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 200
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

OceanStudio.pl

© 2010 Wyższa Szkoła Promocji