Wyższa Szkoła Promocji
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

Panel studenta

NaukaBadania

Sortowanie: alfabetycznie | wg kolejności

‹‹1 2 3 4 5 ››

  • PM 1/2014 Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych

  • REK 2/2014 Lojalność konsumentów jako inwestycja

  • REK 1/2014 Model Rossitera i Percy’ego - weryfikacja założeń

  • PR 3/2014 Wykorzystanie wskaźnika ROI w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw

  • PR 2/2014 Strategiczne znaczenie wpływu konwergencji mediów na budowanie wizerunku instytucji bankowych

  • PR 1/2014 PR – fakty i mity

  • REK 3/2013 „Potrzeba jako system klasyfikacji modeli perswazyjnych”

  • REK 2/2013 „Strategie lojalności konsumentów”

  • REK 1/2013 „Merchandising jako narzędzie marketingu”

  • PR 3/2013 „Rola Internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z branży energetycznej, spożywczej, motoryzacyjnej, AGD, kosmetycznej, budowlanej, trans

  • PR 2/2013 „Employer branding”

  • PR 1/2013 „Architektura informacyjna przedsiębiorstwa”

  • REK 6/2012 Strategie Promocji miasta Warszawy

  • REK 5/2012 Strategie Promocji detalicznej

  • REK 4/2012 Reklama wizualna

  • REK 3/2012 Motywy kulturowe w reklamie

  • REK 2/2012 Techniki reklamy społecznej

  • REK 1/2012 Język reklamy społecznej

‹‹1 2 3 4 5 ››

  • Edukacja
  • Nauka
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Zeszyty Naukowe
    • Badania
    • Biblioteka
    • Prace Studentów
  • Kultura
  • Biuro karier
  • International
  • WSPackPack

                        

Ścieżki karier zawodowych

 

Nasi patroni http://www.soit.net.pl

Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVII piętro, tel. (22) 656 65 03/ 656 65 01. Uczelnia wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 200
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

OceanStudio.pl

© 2010 Wyższa Szkoła Promocji