NaukaPublikacje

 

 

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją A. Grzegorczyka

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2005
Miejsce wyd.: Warszawa

Cechami w sposób bardzo dowolny wykorzystywanymi przy opisie pojęcia marki są najczęściej: nazwa, znak, symbol, styl, wizerunek, tożsamość, potencjał, czy wartość. Kategorie te nie są jednoznacznie opisującymi zjawisko marki atrybutami szczególnie, iż sposób ich rozumienia w dostępnych źródłach jest różnorodny. Co więcej, stosowana w zakresie opisywania zjawiska marki nomenklatura ma charakter wewnętrznie sprzeczny, a nawet wykluczający.

Spis rozdziałów:

Wstęp

Rozdział 1. Marka jest nazwą. Definiens marki, Adam Grzegorczyk  
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 2. Czynniki decydujące o wrażliwości konsumentów na markę, Agnieszka Wiśniewska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 3. Instrumenty wprowadzania marki na rynek, Agnieszka Kochaniec
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 4. Ochrona prawna marki, Dominika Popiel
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 5. Narodowa tożsamość marki jako czynnik wpływający na zachowanie konsumentów w Polsce, Tomasz Sikora
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 6. Strategie marki w marketingu międzynarodowym, Mariusz Głowacki
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 7. Społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość jako instrument kreowania wizerunku marki, Jolanta Polakowska-Kujawa
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 8. Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta,  Anna Kozłowska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 9. Wizerunek marki jako narzędzie oddziaływania rynkowego, Adam Grzegorczyk
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 10. Sprzedaż produktów markowych w Polsce, Radosław Wajler
(Abstrakt do rozdziału)

<< powrót do listy