NaukaPublikacje

 

 

Autor: Praca zbiorowa pod redakcj A. Grzegorczyka i Agnieszki Kochaniec

Wydawnictwo: Wysza Szkoa Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: mikka
Rok wyd.: 2011
Miejsce wyd.: Warszawa

Spis rozdziaów:

Wstp

Rozdzia 1. Wizerunek i miasto, Adam Grzegorczyk
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 2. Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów, Andrzej Szromnik
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 3. Koncepcja wizerunku miasta, Sylwia Dudek-Makowska
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 4. Kreatorzy wizerunku miasta, Maciej Biaecki
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 5. Kampanie reklamowe w ksztatowaniu wizerunku miasta, Agnieszka Winiewska
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 6. Public relations w subie samorzdów, Arleta Ciarczyska
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 7. Sponsoring w przestrzeni publicznej, Marek Datko
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 8. Spoeczna odpowiedzialno biznesu w kreowaniu wizerunku miasta, Dagmara Lustyk
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 9. Rola pozytywnych i negatywnych skojarze w kreowaniu wizerunku miasta, Monika Kostaszuk-Romanowska
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 10. Kreowanie wizerunku miast-pomników szczególnie naznaczonych przez histori, Radosaw Folga
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 11. Strategia promocji Parczewa, Adam Kociaczuk
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 12. Narzdzia promocji miejscowoci na przykadzie miasta Suwak, Magdalena Krzyewska
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 13. Promocja polskich miast – nakady i ocena efektów, Wojciech Jarczewski
(Abstrakt do rozdziau)

Rozdzia 14. Rola centrów handlowychw kreowaniu wizerunku miast, Agnieszka Kochaniec
(Abstrakt do rozdziau)

Notka biograficzna

 

 

pliki do pobrania:


Wstp  ( 0.09 Mb )
Rozdzia 1. Wizerunek i miasto  ( 0.23 Mb )
Rozdzia 2. Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionw  ( 0.63 Mb )
Rozdzia 3. Koncepcja wizerunku miasta  ( 0.58 Mb )
Rozdzia 4. Kreatorzy wizerunku miasta  ( 0.33 Mb )
Rozdzia 5. Kampanie reklamowe w ksztatowaniu wizerunku miasta  ( 0.72 Mb )
Rozdzia 6. Public relations w subie samorzdw  ( 0.42 Mb )
Rozdzia 7. Sponsoring w przestrzeni publicznej  ( 0.95 Mb )
Rozdzia 8. Spoeczna odpowiedzialno biznesu w kreowaniu wizerunku miasta  ( 0.34 Mb )
Rozdzia 9. Rola pozytywnych i negatywnych skojarze w kreowaniu wizerunku miasta  ( 0.33 Mb )
Rozdzia 10. Kreowanie wizerunku miast-pomnikw szczeglnie naznaczonych przez histori  ( 0.57 Mb )
Rozdzia 11. Strategia promocji Parczewa  ( 0.21 Mb )
Rozdzia 12. Narzdzia promocji miejscowoci na przykadzie miasta Suwak  ( 0.38 Mb )
Rozdzia 13. Promocja polskich miast ? nakady i ocena efektw  ( 0.26 Mb )
Rozdzia 14. Rola centrw handlowych w kreowaniu wizerunku miast  ( 0.26 Mb )
Notka biograficzna  ( 0.13 Mb )

<< powrót do listy