NaukaPublikacje

 

 

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją A. Grzegorczyka i Agnieszki Kochaniec

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2011
Miejsce wyd.: Warszawa

Spis rozdziałów:

Wstęp

Rozdział 1. Wizerunek i miasto, Adam Grzegorczyk
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 2. Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów, Andrzej Szromnik
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 3. Koncepcja wizerunku miasta, Sylwia Dudek-Mańkowska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 4. Kreatorzy wizerunku miasta, Maciej Białecki
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 5. Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta, Agnieszka Wiśniewska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 6. Public relations w służbie samorządów, Arleta Ciarczyńska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 7. Sponsoring w przestrzeni publicznej, Marek Datko
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 8. Społeczna odpowiedzialność biznesu w kreowaniu wizerunku miasta, Dagmara Lustyk
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 9. Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeń w kreowaniu wizerunku miasta, Monika Kostaszuk-Romanowska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 10. Kreowanie wizerunku miast-pomników szczególnie naznaczonych przez historię, Radosław Folga
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 11. Strategia promocji Parczewa, Adam Kościańczuk
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 12. Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałk, Magdalena Krzyżewska
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 13. Promocja polskich miast – nakłady i ocena efektów, Wojciech Jarczewski
(Abstrakt do rozdziału)

Rozdział 14. Rola centrów handlowychw kreowaniu wizerunku miast, Agnieszka Kochaniec
(Abstrakt do rozdziału)

Notka biograficzna

 

 

pliki do pobrania:


Wstęp  ( 0.09 Mb )
Rozdział 1. Wizerunek i miasto  ( 0.23 Mb )
Rozdział 2. Marketing terytorialny jako atrybut rynkowej orientacji miast oraz regionów  ( 0.63 Mb )
Rozdział 3. Koncepcja wizerunku miasta  ( 0.58 Mb )
Rozdział 4. Kreatorzy wizerunku miasta  ( 0.33 Mb )
Rozdział 5. Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta  ( 0.72 Mb )
Rozdział 6. Public relations w służbie samorządów  ( 0.42 Mb )
Rozdział 7. Sponsoring w przestrzeni publicznej  ( 0.95 Mb )
Rozdział 8. Społeczna odpowiedzialność biznesu w kreowaniu wizerunku miasta  ( 0.34 Mb )
Rozdział 9. Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeń w kreowaniu wizerunku miasta  ( 0.33 Mb )
Rozdział 10. Kreowanie wizerunku miast-pomników szczególnie naznaczonych przez historię  ( 0.57 Mb )
Rozdział 11. Strategia promocji Parczewa  ( 0.21 Mb )
Rozdział 12. Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałk  ( 0.38 Mb )
Rozdział 13. Promocja polskich miast – nakłady i ocena efektów  ( 0.26 Mb )
Rozdział 14. Rola centrów handlowych w kreowaniu wizerunku miast  ( 0.26 Mb )
Notka biograficzna  ( 0.13 Mb )

<< powrót do listy