NaukaPublikacje

Autor: Monika Fibich, Agnieszka Kochaniec  , Agnieszka Wiśniewska 

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 978-83-60964-16-3
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2009

Niniejszym oddajemy do rąk Państwa nowy podręcznik, będący efektem pracy zespołu marketingowego przy Wyższej Szkole Promocji. Mamy nadzieję, że ułatwi on Państwu przyswojenie wiedzy z dziedziny marketingu. Znajdą w nim Państwo materiał teoretyczny podzielony na 11 bloków tematycznych, z których każdy poprzedzony jest zestawieniem podstawowych pojęć, jakie po przeczytaniu rozdziału powinny być zrozumiałe. Na końcu każdego bloku tematycznego znajdują się przykładowe pytania testowe, mające na celu zarówno sprawdzenie wiedzy z zakresu omówionego tematu, jak i przyzwyczajenie do testowej formy weryfikacji wiedzy, często spotykanej na egzaminach. Do każdego tematu przygotowane zostały ćwiczenia, które ułatwiają zrozumienie zaprezentowanej teorii poprzez proste przeniesienie jej na grunt praktyki.(...)

<< powrót do listy