NaukaPublikacje

Autor: Praca zbiorowa pod redakcj Adama Grzegorczyka

Wydawnictwo: Wysza Szkoa Promocji
ISBN: 83-920720-4-9
Oprawa: mikka
Rok wyd.: 2006

Zachowania konsumenckie modziey stanowi przejaw zjawiska nazywanego kultur konsumpcyjn. Kiedy w Polsce jedynie o tym suchalimy. Od kilkunastu lat przeywamy to na wasnej skórze i z dowiadczenia wiemy, czym ta kultura konsumpcyjna jest. Jednym z jej zasadniczych atrybutów jest to, e zachca do konsumpcji: konsument jest jej naturalnym uczestnikiem i adresatem. Jednak jest jeszcze drugi aspekt interpretacji tytuu tej konferencji, a mianowicie grupa czy te rodowisko, któremu ta konferencja bya powicona: modzie. Modzie, któr naley traktowa jako specyficzn grup konsumentów przez specyfikacj samej konsumpcji, obiektów konsumpcji, motywacji i sposobów zachowa konsumenckich...

<< powrót do listy