NaukaPublikacje

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Adama Grzegorczyka

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 83-920720-4-9
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2006

Zachowania konsumenckie młodzieży stanowią przejaw zjawiska nazywanego kulturą konsumpcyjną. Kiedyś w Polsce jedynie o tym słuchaliśmy. Od kilkunastu lat przeżywamy to na własnej skórze i z doświadczenia wiemy, czym ta kultura konsumpcyjna jest. Jednym z jej zasadniczych atrybutów jest to, że zachęca do konsumpcji: konsument jest jej naturalnym uczestnikiem i adresatem. Jednak jest jeszcze drugi aspekt interpretacji tytułu tej konferencji, a mianowicie grupa czy też środowisko, któremu ta konferencja była poświęcona: młodzież. Młodzież, którą należy traktować jako specyficzną grupę konsumentów przez specyfikację samej konsumpcji, obiektów konsumpcji, motywacji i sposobów zachowań konsumenckich...

<< powrót do listy