Instytut Reklamy zorganizował seminarium poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu REK 1/2011 „Język reklamy prasowej” realizowanego pod kierownictwem dr Moniki Kostaszuk - Romanowskiej. Na seminarium prezentacji dokonali: dr Monika Kostaszuk - Romanowska, Katarzyna Wnuk, Katarzyna Harmata, Olga Żebrowska, Patrycja Seredyn, Paulina Walkiewicz
Porządek seminarium:
1. Wprowadzenie – dr Monika Kostaszuk - Romanowska
2. Język reklamy prasowej w biznesowych pismach branżowych - Katarzyna Wnuk
3. Język reklamy prasowej w pismach społeczno-politycznych - Katarzyna Harmata
4. Język reklamy prasowej w prasie młodzieżowej - Olga Żebrowska
5. Język reklamy prasowej w pismach dla kobiet - Patrycja Seredyn
6. Język reklamy prasowej w pismach dla mężczyzn - Paulina Walkiewicz
7. Podsumowanie – dr Monika Kostaszuk - Romanowska