Instytut Public Relations zorganizował seminarium poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu PR 1/2011 „Marketing sponsorski”, realizowanego pod kierownictwem dr Marka Datko. Na seminarium prezentacji dokonali: dr Marek Datko, Izabela Przybysz, Wioleta Kawala, Agnieszka Sutkowska, Diana Łapińska, Witold Szamborski, Karol Rutkowski.
Porządek seminarium:
1. Wprowadzenie – dr Marek Datko
2. Reklama jako narzędzie wspierające sponsoring - Izabela Przybysz
3. Wydarzenie promocyjne jako narzędzie wspierające sponsoring - Wioleta Kawala
4. Promocja sprzedaży jako jeden z instrumentów promocji wspierających sponsoring - Agnieszka Sutkowska
5. Wsparcie sponsoringu poprzez sprzedaż osobistą - Diana Łapińska
6. Public relations jako narzędzie wspierające sponsoring - Witold Szamborski
7. Marketing bezpośredni jako jeden z instrumentów promocji wspierających sponsoring - Karol Rutkowski
8. Podsumowanie – dr Marek Datko