NaukaSeminaria

Instytut Public Relations zorganizował seminarium poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu PR 1/2011 „Marketing sponsorski”, realizowanego pod kierownictwem dr Marka Datko. Na seminarium prezentacji dokonali: dr Marek Datko, Izabela Przybysz, Wioleta Kawala, Agnieszka Sutkowska, Diana Łapińska, Witold Szamborski, Karol Rutkowski.

Porządek seminarium:

1.      Wprowadzenie – dr Marek Datko

2.      Reklama jako narzędzie wspierające sponsoring - Izabela Przybysz

3.      Wydarzenie promocyjne jako narzędzie wspierające sponsoring - Wioleta Kawala

4.      Promocja sprzedaży jako jeden z instrumentów promocji wspierających sponsoring - Agnieszka Sutkowska

5.      Wsparcie sponsoringu poprzez sprzedaż osobistą - Diana Łapińska

6.      Public relations jako narzędzie wspierające sponsoring - Witold Szamborski

7.      Marketing bezpośredni jako jeden z instrumentów promocji wspierających sponsoring -  Karol Rutkowski

8.      Podsumowanie – dr Marek Datko

<< powrót do listy