Instytut Reklamy zorganizował seminarium poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu REK 3/2011 „Bohater w reklamie telewizyjnej”, realizowanego pod kierownictwem dr Anny Kozłowskiej. Na seminarium prezentacji dokonali: dr Anna Kozłowska, Michał Biernacki, Sławomir Cuper, Marta Onitzch, Alexandra Wesołowska, Marcin Świetlikowski, Magda Topolska, Aleksandra Nowicka, Sławomir Szołkowski, Łukasz Ziarkowski.
Porządek seminarium:
1. Wprowadzenie – dr Anna Kozłowska
2. Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej - Michał Biernacki
3. Wizerunek osób starszych w reklamie telewizyjnej - Sławomir Cuper
4. Ciało w reklamie telewizyjnej - Marta Onitzch
5. Bohater wiarygodny w reklamie telewizyjnej - Alexandra Wesołowska
6. Zastosowanie wizerunku celebrity w reklamie telewizyjnej - Marcin Świetlikowski
7. Kontrowersyjne tematy w reklamie telewizyjnej - Magda Topolska
8. Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej - Aleksandra Nowicka
9. Wizerunek mężczyzny w reklamie telewizyjnej - Sławomir Szołkowski
10. Personifikacja i animacja w reklamie telewizyjnej - Łukasz Ziarkowski
11. Podsumowanie – dr Anna Kozłowska