Instytut Reklamy zorganizował seminarium poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu REK 4/2011 „Reklama telewizyjna”, realizowanego pod kierownictwem dr Agnieszki Wiśniewskiej. Na seminarium prezentacji dokonali: dr Agnieszka Wiśniewska, Marcin Dłuski, Karol Kołodziejczak, Anna Oszajca, Szymon Malarecki, Agata Maraszek.
Porządek seminarium:
1. Wprowadzenie – dr Agnieszka Wiśniewska
2. Proces kreacji w reklamie telewizyjnej – Marcin Dłuski
3. Proces produkcji reklamy telewizyjnej – Karol Kołodziejczak
4. Metody prezentacji w reklamie telewizyjnej – Anna Oszajca
5. Pomiar i wskaźniki skuteczności telewizji – Szymon Malarecki
6. Metody planowania mediów w reklamie telewizyjnej – Agata Maraszek
7. Podsumowanie – dr Agnieszka Wiśniewska