NaukaSeminaria

Instytut Reklamy i Public Relations zorganizowałseminarium naukowe poświęcone prezentacji założeń projektu badawczego zatytułowanego: "Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR", realizowanego pod kierownictwem dr. Krzysztofa Kubiaka.

Porządek seminarium:

  1. Agata Malinowska - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR wśród agencji interaktywnych
  2. Alicja Sępkowska - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze salonów kosmetycznych
  3. Paweł Zabłocki  - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR przez
  4. polityków
  5. Natalia Bucholz -  Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze sportów deskowych
  6. Gracjana Bałos -  Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze modowym
  7. Jagoda Tyborska -  Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze motoryzacyjnym
  8. Malwina Iwanowicz  - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR wśród agencji  eventowych
  9. Martyna Woźniak  - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze finansowym
  10. Olga Substyk  - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze 
  11. telekomunikacyjnym
  12. Tomasz Kaftan - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze klubów fitness
  13. Mateusz Cieślak  - Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji e-PR w sektorze kultura/sztuka
<< powrót do listy