NaukaSeminaria

Instytut Reklamy i Public Relations zorganizowaseminarium naukowe powicone prezentacji zaoe projektu badawczego zatytuowanego: "Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR", realizowanego pod kierownictwem dr. Krzysztofa Kubiaka.

Porzdek seminarium:

  1. Agata Malinowska - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR wród agencji interaktywnych
  2. Alicja Spkowska - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze salonów kosmetycznych
  3. Pawe Zabocki  - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR przez
  4. polityków
  5. Natalia Bucholz -  Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze sportów deskowych
  6. Gracjana Baos -  Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze modowym
  7. Jagoda Tyborska -  Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze motoryzacyjnym
  8. Malwina Iwanowicz  - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR wród agencji  eventowych
  9. Martyna Woniak  - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze finansowym
  10. Olga Substyk  - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze 
  11. telekomunikacyjnym
  12. Tomasz Kaftan - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze klubów fitness
  13. Mateusz Cielak  - Wykorzystanie portali spoecznociowych w komunikacji e-PR w sektorze kultura/sztuka
<< powrót do listy