NaukaSeminaria
Instytut Projektowania Multimedialnego zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych”, realizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Mirosława Kugiela.
Porządek seminarium:
- mgr Marcin Chrząścik - Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych
- Górecki Daniel - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora piwowarskiego
- Malewicz Julia - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych branży kosmetyków luksusowych
- Mordel Michał - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych branży motoryzacyjnej
- Gocal Katarzyna - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych markowego obuwia sportowego
- Zieliński Robert - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora telefonii komórkowe