NaukaSeminaria

Instytut Projektowania Multimedialnego zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych”, realizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Mirosława Kugiela.
 

Porządek seminarium:

  1. mgr Marcin Chrząścik - Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych
  2. Górecki Daniel - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora piwowarskiego
  3. Malewicz Julia - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych branży kosmetyków luksusowych
  4. Mordel Michał - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych branży motoryzacyjnej
  5. Gocal Katarzyna - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych markowego obuwia sportowego
  6. Zieliński Robert - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora telefonii komórkowe
<< powrót do listy