NaukaSeminaria

Instytut Projektowania Multimedialnego zorganizowa seminarium naukowe powicone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych”, realizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Mirosawa Kugiela.
 

Porzdek seminarium:

  1. mgr Marcin Chrzcik - Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych
  2. Górecki Daniel - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora piwowarskiego
  3. Malewicz Julia - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych brany kosmetyków luksusowych
  4. Mordel Micha - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych brany motoryzacyjnej
  5. Gocal Katarzyna - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych markowego obuwia sportowego
  6. Zieliski Robert - Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w kampaniach promocyjnych sektora telefonii komórkowe
<< powrót do listy