NaukaSeminaria

Instytut Reklamy i Public Relations zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Lojalność konsumentów jako inwestycja”, realizowanego pod kierownictwem dr Agnieszki Wiśniewskiej
 

Porządek seminarium:

  1. dr Agnieszka Wiśniewska – Inwestycyjny charakter lojalności konsumentów
  2. Kanowski Krzysztof - Cele inwestycji w  lojalność konsumencką
  3. Dudko Magdalena - Metody i narzędzia budowania lojalności konsumenckiej 
  4. Oktawia Borkowska - Wykorzystanie social mediów w budowaniu lojalności konsumentów
  5. Kopała Judyta - Inwestycje w lojalność jako proces decyzyjny przedsiębiorstwa  
  6. Zajączkowska Dorota - Mierniki skuteczności i efektywności inwestycji w lojalność konsumencką
  7. Kurowska Ewelina - Zarządzanie portfelem klientów 
     
<< powrót do listy