NaukaSeminaria

Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji wyników badań w ramach projektu „Merchandising jako narzędzie marketingu” realizowanego pod kierownictwem prof. A. Grzegorczyka.
Na seminarium prezentacji  dokonali: prof. A. Grzegorczyk, K. Marszał, Ł. Szymborski, A. Wdowicz, E. Jachowicz, M. Zalewska, M. Wawrzyńska, E. Forkiewicz

Porządek seminarium:

  1. prof. Adam Grzegorczyk - Merchandising
  2. Karolina Marszał - Kierowanie ruchem klienta
  3. Łukasz Szymborski - Rozmieszczenie i ekspozycja towaru
  4. Aleksandra Wdowicz –  Zagospodarowanie powierzchni sklepu
  5. Ewelina Jachowicz – Visual merchandising
  6. Martyna Zalewska – Merchandising sensoryczny
  7. Milena Wawrzyńska – Merchandising producenta
  8. Ewelina Florkiewicz – Brand merchandising

 

<< powrót do listy