NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji wyników badań w ramach projektu „Merchandising jako narzędzie marketingu” realizowanego pod kierownictwem prof. A. Grzegorczyka.
Na seminarium prezentacji dokonali: prof. A. Grzegorczyk, K. Marszał, Ł. Szymborski, A. Wdowicz, E. Jachowicz, M. Zalewska, M. Wawrzyńska, E. Forkiewicz
Porządek seminarium:
- prof. Adam Grzegorczyk - Merchandising
- Karolina Marszał - Kierowanie ruchem klienta
- Łukasz Szymborski - Rozmieszczenie i ekspozycja towaru
- Aleksandra Wdowicz – Zagospodarowanie powierzchni sklepu
- Ewelina Jachowicz – Visual merchandising
- Martyna Zalewska – Merchandising sensoryczny
- Milena Wawrzyńska – Merchandising producenta
- Ewelina Florkiewicz – Brand merchandising