NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji wyników badań w ramach projektu „Potrzeby jako system klasyfikacji modeli reklamowych”, realizowanego pod kierownictwem dr A. Kozłowskiej.
Na seminarium prezentacji dokonali: dr A. Kozłowska, J. Piotrowski, O. Truszkowska, P. Milczarek, A. Krickaja, M. Karski
Porządek seminarium:
- dr Anna Kozłowska - Potrzeby jako system klasyfikacji modeli reklamowych
- Angelika Skrzypczak – Odwołanie do potrzeb przynależności i miłości w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.
- Jędrzej Piotrowski - Odwołanie do potrzeb biologicznych w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.
- Olga Truszkowska - Odwołanie do potrzeb bezpieczeństwa w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.
- Paulina Milczarek - Odwołanie do potrzeb uznania i szacunku w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.
- Anna Krickaja - Odwołanie do potrzeb samorealizacji w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.
- Michał Karski - Odwołanie do potrzeb poznania, estetyki i transcendencji w reklamie telewizyjnej: techniki oddziaływania.