NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Rola Internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z branży energetycznej, spożywczej, motoryzacyjnej, AGD, kosmetycznej, budowlanej, transportu, usług finansowych” realizowanego pod kierownictwem prof. J. Polakowskiej-Kujawy.
Na seminarium prezentacji dokonali: J. Polakowska-Kujawa
Porządek seminarium:
- prof. Jolanta Polakowska-Kujawa - Rola Internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu
- Katarzyna Koźluk - Rola internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży elektronicznej
- Marcin Strykier - Rola firmowej strony internetowej w komunikacji o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży motoryzacyjnej
- Magdalena Żochowska - Rola strony internetowej w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży przemysłu spożywczego
- Agata Zawiślińska - Rola internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z sektora bankowego
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, dr A. Kozłowska, dr J. Grobicki, dr A. Wiśniewska,