NaukaSeminaria

Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Rola Internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z branży energetycznej, spożywczej, motoryzacyjnej, AGD, kosmetycznej, budowlanej, transportu, usług finansowych” realizowanego pod kierownictwem prof. J. Polakowskiej-Kujawy.
Na seminarium prezentacji  dokonali: J. Polakowska-Kujawa

Porządek seminarium:

  1. prof.  Jolanta Polakowska-Kujawa - Rola Internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu
  2. Katarzyna Koźluk - Rola internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży elektronicznej
  3. Marcin Strykier - Rola firmowej strony internetowej w komunikacji o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży motoryzacyjnej
  4. Magdalena Żochowska - Rola strony internetowej w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie branży przemysłu spożywczego
  5. Agata Zawiślińska - Rola internetu w komunikowaniu o społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie przedsiębiorstw z sektora bankowego

Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, dr A. Kozłowska, dr J. Grobicki, dr A. Wiśniewska,
 

<< powrót do listy