NaukaSeminaria

Instytut Reklamy zorganizowa seminarium naukowe powicone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Rola Internetu w komunikowaniu o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu na przykadzie przedsibiorstw z brany energetycznej, spoywczej, motoryzacyjnej, AGD, kosmetycznej, budowlanej, transportu, usug finansowych” realizowanego pod kierownictwem prof. J. Polakowskiej-Kujawy.
Na seminarium prezentacji  dokonali: J. Polakowska-Kujawa

Porzdek seminarium:

  1. prof.  Jolanta Polakowska-Kujawa - Rola Internetu w komunikowaniu o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu
  2. Katarzyna Koluk - Rola internetu w komunikowaniu o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu na przykadzie brany elektronicznej
  3. Marcin Strykier - Rola firmowej strony internetowej w komunikacji o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu na przykadzie brany motoryzacyjnej
  4. Magdalena ochowska - Rola strony internetowej w komunikowaniu o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu na przykadzie brany przemysu spoywczego
  5. Agata Zawiliska - Rola internetu w komunikowaniu o spoecznej odpowiedzialnoci biznesu na przykadzie przedsibiorstw z sektora bankowego

Poza referentami, podczas seminarium gos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, dr A. Kozowska, dr J. Grobicki, dr A. Winiewska,
 

<< powrót do listy