NaukaSeminaria

Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Merchandising jako narzędzie marketingu” realizowanego pod kierownictwem prof. A. Grzegorczyka.
Na seminarium prezentacji  dokonali: prof. A. Grzegorczyk, K. Marszał, Ł. Szymborski, A. Wdowicz, E. Jachowicz, M. Zalewska, M. Wawrzyńska, E. Florkiewicz

Porządek seminarium:

  1. prof. Adam Grzegorczyk - Merchandising
  2. Karolina Marszał - Kierowanie ruchem klienta
  3. Łukasz Szymborski - Rozmieszczenie i ekspozycja towaru
  4. Aleksandra Wdowicz –  Zagospodarowanie powierzchni sklepu
  5. Ewelina Jachowicz – Visual merchandising
  6. Martyna Zalewska – Merchandising sensoryczny
  7. Milena Wawrzyńska – Merchandising producenta
  8. Ewelina Florkiewicz – Brand merchandising

Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, dr A. Kozłowska, dr J. Grobicki, mgr M. Chrząścik, dr A. Wiśniewska, dr P. Lewicki
 

<< powrót do listy