NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Strategie lojalności konsumenckiej”, realizowanego pod kierownictwem dr A. Wiśniewskiej.
Na seminarium prezentacji dokonali: dr A. Wiśniewska, D. Świtoń, A. Krawczyk, D. Pluta, M. Badowska
Porządek seminarium:
- dr Agnieszka Wiśniewska - Strategie lojalności konsumenckiej
- Dorota Świtoń – Strategie lojalności konsumenckiej w odniesieniu do produktów związanych z niskim zaangażowaniem zakupowym i racjonalnymi kryteriami zakupowymi
- Aleksandra Krawczyk - Strategie lojalności konsumenckiej w odniesieniu do produktów związanych z wysokim zaangażowaniem zakupowym i emocjonalnymi kryteriami zakupowymi
- Dawid Pluta - – Strategie lojalności konsumenckiej w odniesieniu do produktów związanych z niskim zaangażowaniem zakupowym i emocjonalnymi kryteriami zakupowymi
- Michalina Badowska - – Strategie lojalności konsumenckiej w odniesieniu do produktów związanych z wysokim zaangażowaniem zakupowym i racjonalnymi kryteriami zakupowymi
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, dr A. Kozłowska, dr J. Grobicki, mgr M. Chrząścik, mgr. A. Kochaniec, prof. A. Grzegorczyk, mgr T. Kuligowska