NaukaSeminaria
Instytut Public Relations zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Employer Branding”, realizowanego pod kierownictwem dr. K. Kubiaka
Na seminarium prezentacji dokonali: dr K. Kubiak, I. Miazga, E. Krystosik, E, Stanisławska, K. Zając, S. Stach, A. Szczęsna
Porządek seminarium:
- dr Krzysztof Kubiak - Employer Branding
- Iza Miazga - Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie EB
- Eliza Krystosik - Planowanie działań EB
- Ewelina Stanisławska - Systemy motywacyjne i zarządzanie godnościowe jako narzędzia EB
- Krzysztof Zając - Marketing rekrutacyjny jako narzędzie EB
- Sonia Stach - Kampanie wizerunkowe jako narzędzie EB
- Aleksandra Szczęsna - Ewaluacja działań EB
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr A. Wiśniewska, dr J. Grobicki