NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu REK 5/2012 „Reklama detaliczna sieci handlowych”, realizowanego pod kierownictwem mgr Agnieszki Kochaniec.
Na seminarium prezentacji dokonali: Agnieszka Kochaniec, Małgorzata Lewandowska, Witold Adamiec, Anna Mikołajewska
Porządek seminarium:
- Reklama detaliczna sieci handlowych – mgr Agnieszka Kochaniec
- Telewizyjna reklama detaliczna sieci handlowych – Małgorzata Lewandowska
- Prasowa reklama detaliczna sieci handlowych – Witold Adamiec
- Bohater w reklamie detalicznej sieci handlowych – Anna Mikołajewska
- Podsumowanie – mgr Agnieszka Kochaniec
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr A. Wiśniewska, dr J. Grobicki, dr K. Kubiak, dr. A. Kochaniec