NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu REK 3/2012 Motywy kulturowe w reklamie, realizowanego pod kierownictwem dr Anna Kozłowskiej
Na seminarium prezentacji dokonali: dr Anna Kozłowska, Monika Klatka, Anna Jarosińska, Marta Baranowska, Magdalena Duda
Porządek seminarium
- Motywy kulturowe w reklamie – dr Anna Kozłowska
- Wykorzystanie motywów kulturowych do demonstracji produktu
- w reklamie telewizyjnej – Monika Klatka
- Budowanie zaangażowania konsumenta poprzez wykorzystanie motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej – Anna Jarosińska
- Komunikowanie tożsamości marki z wykorzystaniem motywu kulturowego – Marta Baranowska
- Cele motywów kulturowych względem przekazu reklamowego – Magdalena Duda
- Podsumowanie –dr Anna Kozłowska
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr A. Wiśniewska, dr J. Grobicki, dr K. Kubiak, dr M. Kostaszuk-Romanowska, dr. A. Kochaniec