NaukaSeminaria
Instytut Public Relations zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji metodyki badawczej w ramach projektu „Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów", realizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Adama Grzegorczyka.
Na seminarium prezentacji dokonali: prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Aleksandra Ożarek, Agnieszka Żwirko-Niwińska, Anna Mężyńska, Piotr Pomianowski, Agnieszka Banach
Porządek seminarium:
- prof. dr hab. Adam Grzegorczyk - Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów (założenia badania)
- Aleksandra Ożarek - Rola sponsoringu w strategii produktu
- Agnieszka Żwirko-Niwińska - Rola sponsoringu w strategii ceny
- Anna Mężyńska - Rola sponsoringu w strategii dystrybucji
- Piotr Pomianowski - Rola sponsoringu w strategii opakowań
- Agnieszka Banach - Umiejscowienie sponsoringu w strategii marketingu mix sponsorów
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: K. Kubiak, dr A. Wiśniewska, dr J. Grobicki, dr M. Kostaszuk-Romanowska, dr. A. Kochaniec, dr A. Kozłowska, prof. dr hab.J. Polakowska-Kujawa