NaukaSeminaria

Instytut Public Relations zorganizował seminarium naukowe poświęcone prezentacji ustaleń badawczych w ramach projektu "Marketing sponsorski", zrealizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Adama Grzegorczyka.
Na seminarium swoich prezentacji dokonali: prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Wioleta Kawala, Diana Łapińska, Izabela Przybysz, Agnieszka Sutkowska, Witold Szamborski, Karol Rutkowski

Porządek seminarium
prof. dr hab. Adam Grzegorczyk - "Marketing sponsorski"
Wioleta Kawala – „Wydarzenia promocyjne jako narzędzie wspierające sponsoring”
Diana Łapińska – „Sprzedaż osobista jako narzędzie wspierające sponsoring”
Izabela Przybysz – „Reklama jako narzędzie wspierające sponsoring”
Agnieszka Sutkowska - „Promocja sprzedaży jako narzędzie wspierające sponsoring”
Witold Szamborski – „Public relations jako narzędzie wspierające sponsoring”
Karol Rutkowski – „Marketing bezpośredni jako narzędzie wspierające sponsoring”
prof. dr hab. Adam Grzegorczyk - podsumowanie

Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: dr K. Kubiak, mgr A. Kochaniec, dr A. Kozłowska, prof. dr hab. Jolanta Polakowska Kujawa
 

<< powrót do listy