NaukaSeminaria
Instytut Reklamy zorganizował seminarium poświęcone prezentacji ustaleń badawczych w ramach projektu REK 1/2011 „Język reklamy prasowej” zrealizowanego pod kierownictwem dr Moniki Kostaszuk-Romanowskiej.
Na seminarium podsumowania wyników badań dokonali: Katarzyna Harmata, Patrycja Seredyn, Paulina Walkiewicz, Katarzyna Wnuk, Olga Żebrowska
Porządek seminarium:
- Wprowadzenie – dr Monika Kostaszuk-Romanowska
- „Język reklamy prasowej w biznesowej prasie branżowej” – Katarzyna Wnuk
- „Język reklamy prasowej w pismach społeczno-politycznych” - Katarzyna Harmata
- „Język reklamy prasowej w pismach dla kobiet” - Patrycja Seredyn
- „Język reklamy prasowej w prasie skierowanej do mężczyzn” - Paulina Walkiewicz
- „Język reklamy prasowej w prasie młodzieżowej” - Olga Żebrowska
- Podsumowanie – dr Monika Kostaszuk-Romanowska
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: prof. nadzw. dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa, prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk, dr Agnieszka Wiśniewska, dr Anna Kozlowska, dr Krzysztof Kubiak, mgr Agnieszka Kochaniec, mgr Dominika Popiel.