Instytut Reklamy zorganizował seminarium poświęcone prezentacji ustaleń badawczych w ramach projektu REK 3/2011 „Bohater w reklamie telewizyjnej”, zrealizowanego pod kierownictwem dr Anny Kozłowskiej oraz prezentacji ustaleń badawczych w ramach projektu REK 6/2011 „Bohater w reklamie prasowej”, zrealizowanego również pod kierownictwem dr Anny Kozłowskiej.
Na seminarium podsumowania wyników badań dokonali:
część I: dr Anna Kozłowska, Aleksandra Nowicka, Sławomir Szołkowski, Łukasz Ziarkowski.
część II: dr Anna Kozłowska, Sandra Szymaniak, Karolina Laczycka, Ewa Dziatko.
Porządek seminarium:
część I
- Wprowadzenie – dr Anna Kozłowska
- Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej - Aleksandra Nowicka
- Wizerunek mężczyzny w reklamie telewizyjnej - Sławomir Szołkowski
- Animizacja w reklamie telewizyjnej - Łukasz Ziarkowski
- Podsumowanie – dr Anna Kozłowska
część II
- Wprowadzenie – dr Anna Kozłowska
- Model rodziny w reklamie prasowej - Sandra Szymaniak
- Kobieta i mężczyzna w reklamie prasowej - Karolina Laczycka
- Osoba wiarygodna w reklamie prasowej - Ewa Dziatko
- Podsumowanie – dr Anna Kozłowska
Poza referentami, podczas seminarium głos w dyskusji zabrali: prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk, dr Marek Datko, mgr Agnieszka Kochaniec, mgr Dominika Popiel.