NaukaKonferencje
  • "Marka jako narzdzie konkurowania" - dr Marzanna Witek-Hajduk, Szkoa Gówna Handlowa
  • "Sposoby ksztatowania wartoci marki (komunikacja)" - mgr Agnieszka Kochaniec, Wysza Szkoa Promocji
  • "Marka jako symbol elitarnej konsumpcji" - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa, profesor Wyszej Szkoy Promocji
  • "Racjonalne i emocjonalne motywacje konsumentów. Techniki perswazyjne" - dr Anna Kozowska, Wysza Szkoa Promocji
  • "Reklama jako narzdzie budowania marki" - dr Piotr ukasiewicz z Agencji Reklamowej McCann-Erickson Polska
  • "Marka - atrybut identyfikacji" - dr Adam Grzegorczyk, Rektor Wyszej Szkoy Promocji
  • "Ocena komunikatu reklamowego marki" - pan Micha Kociankowski z Instytutu Quant Group- prezentacja wyników bada
  • "System identyfikacji wizualnej marki" - prof. Andrzej Nowaczyk, Wysza Szkoa Promocji
  • "Marka - ikona XXI wieku" - dr Andrzej witecki, Profesor Wyszej Szkoy Promocji

 

 

<< powrót do listy