NaukaKonferencje
  • Referat wprowadzajcy - dr Mirosaw Pczak 
  • Konsumpcja jako cel i warto w cywilizacji konsumpcyjnej. Wpyw kultury na zachowania konsumenckie modziey - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa
  • Styl ycia modziey w cywilizacji konsumpcyjnej - mgr Anna Kulpa 
  • Udzia w kulturze jako przejaw zachowa konsumenckich modziey - dr hab. Adam Grzegorczyk
  • Obce wpywy na zachowania konsumenckie modziey polskiej - mgr Bartosz Loba Edukacja modego konsumenta - mgr Mirosawa urawska
  • Postawy studentów wobec pracy a ich zachowania konsumenckie w wietle bada empirycznych - mgr Beata Malinowska Przerwa - lunch, napoje
  • Postawy studentów studiów dziennych wobec luksusu - dr Tomasz Sikora oraz Izabela Nowak
  • Rola mediów skierowanych do modziey w kreowaniu postaw konsumpcyjnych - dr Jarosaw Gdaski
  • Gówne postulaty ksztatowania przekazu reklamowego adresowanego do modziey - dr Anna Kozowska
  • Internet jako rodowisko kreowania modzieowych zachowa konsumenckich - mgr Agnieszka Winiewska
  • Punkt sprzeday jako miejsce ksztatowania potrzeb konsumenckich wród modziey - mgr Agnieszka Kochaniec 
  • Spektakle konsumpcji w kulturze masowej jako wzory zachowa konsumenckich dla modziey - mgr Monika Kostaszuk-Romanowska

 

<< powrót do listy