NaukaKonferencje
  • Referat wprowadzający - dr Mirosław Pęczak 
  • Konsumpcja jako cel i wartość w cywilizacji konsumpcyjnej. Wpływ kultury na zachowania konsumenckie młodzieży - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa
  • Styl życia młodzieży w cywilizacji konsumpcyjnej - mgr Anna Kulpa 
  • Udział w kulturze jako przejaw zachowań konsumenckich młodzieży - dr hab. Adam Grzegorczyk
  • Obce wpływy na zachowania konsumenckie młodzieży polskiej - mgr Bartosz Loba Edukacja młodego konsumenta - mgr Mirosława Żurawska
  • Postawy studentów wobec pracy a ich zachowania konsumenckie w świetle badań empirycznych - mgr Beata Malinowska Przerwa - lunch, napoje
  • Postawy studentów studiów dziennych wobec luksusu - dr Tomasz Sikora oraz Izabela Nowak
  • Rola mediów skierowanych do młodzieży w kreowaniu postaw konsumpcyjnych - dr Jarosław Gdański
  • Główne postulaty kształtowania przekazu reklamowego adresowanego do młodzieży - dr Anna Kozłowska
  • Internet jako środowisko kreowania młodzieżowych zachowań konsumenckich - mgr Agnieszka Wiśniewska
  • Punkt sprzedaży jako miejsce kształtowania potrzeb konsumenckich wśród młodzieży - mgr Agnieszka Kochaniec 
  • Spektakle konsumpcji w kulturze masowej jako wzory zachowań konsumenckich dla młodzieży - mgr Monika Kostaszuk-Romanowska

 

<< powrót do listy