- Referat wprowadzający - dr Mirosław Pęczak
|
- Konsumpcja jako cel i wartość w cywilizacji konsumpcyjnej. Wpływ kultury na zachowania konsumenckie młodzieży - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa
|
- Styl życia młodzieży w cywilizacji konsumpcyjnej - mgr Anna Kulpa
|
- Udział w kulturze jako przejaw zachowań konsumenckich młodzieży - dr hab. Adam Grzegorczyk
|
- Obce wpływy na zachowania konsumenckie młodzieży polskiej - mgr Bartosz Loba Edukacja młodego konsumenta - mgr Mirosława Żurawska
|
- Postawy studentów wobec pracy a ich zachowania konsumenckie w świetle badań empirycznych - mgr Beata Malinowska Przerwa - lunch, napoje
|
- Postawy studentów studiów dziennych wobec luksusu - dr Tomasz Sikora oraz Izabela Nowak
|
- Rola mediów skierowanych do młodzieży w kreowaniu postaw konsumpcyjnych - dr Jarosław Gdański
|
- Główne postulaty kształtowania przekazu reklamowego adresowanego do młodzieży - dr Anna Kozłowska
|
- Internet jako środowisko kreowania młodzieżowych zachowań konsumenckich - mgr Agnieszka Wiśniewska
|
- Punkt sprzedaży jako miejsce kształtowania potrzeb konsumenckich wśród młodzieży - mgr Agnieszka Kochaniec
|
- Spektakle konsumpcji w kulturze masowej jako wzory zachowań konsumenckich dla młodzieży - mgr Monika Kostaszuk-Romanowska
|