- "Internet a konkurencyjność przedsiębiorstw" - Monika Wańtuchowicz
|
- "Istota konkurencji w Internecie" - Mariusz Głowacki
|
- "Cechy udanego przedsięwzięcia e-biznesowego" - Tymoteusz Doligalski
|
- "Strona www jako instrument konkurowania przedsiębiorstw" - Konrad Paduch
|
- "Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie" - Adam Krajewski
|
- "Internet jako narzędzie badań marketingowych" - Anna Socik-Specht
|
- "Logistyka i dystrybucja w Internecie" - Agnieszka Wiśniewska
|
- "Prawne aspekty działalności handlowej w Internecie" - Dominika Popiel
|
- "Przestępczość w Internecie" - Paweł Czerpak
|
- "Sieciowość organizacji przedsiębiorstw w dobie Internetu" - Anna Kulpa
|
- "Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem" - Anna Kozłowska
|
- "Tradycyjne media w Internecie" - Bartosz Loba
|
- "Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej" - Katarzyna Liczmańska
|
pliki do pobrania:
Internet a konkurencyjność przedsiębiorstw ( 0.44 Mb )
Istota konkurencji w Internecie ( 0.43 Mb )
Strona www jako instrument konkurowania przedsiębiorstw ( 1.78 Mb )
Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie ( 1.16 Mb )
Internet jako narzędzie badań marketingowych ( 0.24 Mb )
Logistyka i dystrybucja w Internecie ( 0.35 Mb )
Prawne aspekty działalności handlowej w Internecie ( 0.35 Mb )
Sieciowość organizacji przedsiębiorstw w dobie Internetu ( 0.33 Mb )
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ( 0.36 Mb )
Tradycyjne media w Internecie ( 1.29 Mb )
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej ( 12.87 Mb )
<< powrót do listy