NaukaKonferencje
  • "Internet a konkurencyjność przedsiębiorstw" - Monika Wańtuchowicz
  • "Istota konkurencji w Internecie" - Mariusz Głowacki
  • "Cechy udanego przedsięwzięcia e-biznesowego" - Tymoteusz Doligalski
  • "Strona www jako instrument konkurowania przedsiębiorstw" - Konrad Paduch
  • "Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie" - Adam Krajewski
  • "Internet jako narzędzie badań marketingowych" - Anna Socik-Specht
  • "Logistyka i dystrybucja w Internecie" - Agnieszka Wiśniewska
  • "Prawne aspekty działalności handlowej w Internecie" - Dominika Popiel
  • "Przestępczość w Internecie" - Paweł Czerpak
  • "Sieciowość organizacji przedsiębiorstw w dobie Internetu" - Anna Kulpa
  • "Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem" - Anna Kozłowska
  • "Tradycyjne media w Internecie" - Bartosz Loba
  • "Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej" - Katarzyna Liczmańska

pliki do pobrania:


Internet a konkurencyjność przedsiębiorstw  ( 0.44 Mb )
Istota konkurencji w Internecie  ( 0.43 Mb )
Strona www jako instrument konkurowania przedsiębiorstw  ( 1.78 Mb )
Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie  ( 1.16 Mb )
Internet jako narzędzie badań marketingowych  ( 0.24 Mb )
Logistyka i dystrybucja w Internecie  ( 0.35 Mb )
Prawne aspekty działalności handlowej w Internecie  ( 0.35 Mb )
Sieciowość organizacji przedsiębiorstw w dobie Internetu  ( 0.33 Mb )
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem  ( 0.36 Mb )
Tradycyjne media w Internecie  ( 1.29 Mb )
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej  ( 12.87 Mb )

<< powrót do listy