NaukaKonferencje
  • "Otwarcie konferencji" - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa (dyrektor Instytutu Public Relations Wyszej Szkoy Promocji w Warszawie)
  • "Wskaniki pomiaru skutecznoci i efektywnoci wydarze promocyjnej" - dr Marek Datko
  • "Podstawowe problemy organizacji wydarze promocyjnych w Polsce" - Joanna Bastrzyk
  • "Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tosamoci przedsibiorstwa" - Dagmara Lustyk
  • "Zasady organizacji wydarze promocyjnych" - Kamila Myszczyszyn
  • "Cele i zadania organizacji wydarze pracowniczych" - Adam Kundzicz
  • "Zarzdzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing" - Justyna Chlechowicz
  • "Event Marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych (podsumowanie badania)" - dr hab. Adam Grzegorczyk (rektor Wyszej Szkoy Promocji w Warszawie, kierownik badania)

pliki do pobrania:


Wskaniki pomiaru skutecznoci i efektywnoci wydarze promocyjnych  ( 0.24 Mb )
Wydarzenia charytatywne jako sposb komunikacji tosamoci przedsibiorstwa  ( 0.51 Mb )
Zasady organizacji wydarze promocyjnych  ( 0.12 Mb )
Cele i zadania organizacji wydarze pracowniczych  ( 1.33 Mb )
Zarzdzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing  ( 1.04 Mb )
Event Marketing jako nowa forma organizacji procesw komunikacyjnych (podsumowanie badania)  ( 2.03 Mb )

<< powrót do listy