NaukaKonferencje
  • "Otwarcie konferencji" - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa (dyrektor Instytutu Public Relations Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie)
  • "Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności wydarzeń promocyjnej" - dr Marek Datko
  • "Podstawowe problemy organizacji wydarzeń promocyjnych w Polsce" - Joanna Bastrzyk
  • "Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa" - Dagmara Lustyk
  • "Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych" - Kamila Myszczyszyn
  • "Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych" - Adam Kundzicz
  • "Zarządzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing" - Justyna Chlechowicz
  • "Event Marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych (podsumowanie badania)" - dr hab. Adam Grzegorczyk (rektor Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie, kierownik badania)

pliki do pobrania:


Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności wydarzeń promocyjnych  ( 0.24 Mb )
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa  ( 0.51 Mb )
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych  ( 0.12 Mb )
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych  ( 1.33 Mb )
Zarządzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing  ( 1.04 Mb )
Event Marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych (podsumowanie badania)  ( 2.03 Mb )

<< powrót do listy