Sesja I
Manipulacja w marketingu politycznym
- "Siła „przykrywki”. O dyskursywnej mocy zarządzania przestrzenią internetową" - Filip Gołębiewski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- "Storytelling. Mit jako maska rzeczywistości w grze wyborczej" - dr Jacek Wasilewski Uniwersytet Warszawski
- "Ramowanie jako teoria i praktyka manipulacji politycznej" - dr Tomasz Olczyk Uniwersytet Warszawski
- "Obce autorytety w grze wyborczej" - dr Krzysztof Szlubowski Wyższa Szkoła Promocji
- "Polityczny trendsetteryzm" - dr Krzysztof Kubiak Wyższa Szkoła Promocji
- "Manipulacja językiem w debacie politycznej" - dr Monika Kostaszuk-Romanowska Wyższa Szkoła Promocji
Sesja II
Sondaże w marketingu politycznym
- "Podstawowe problemy sondaży politycznych. Wprowadzenie" - prof. Adam Grzegorczyk (rektor Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie)
- "Dobre praktyki w badaniach wyborczych i przedwyborczych. Wskazówki dla instytutów badawczych, mediów i czytelników" - Andrzej Olszewski, prezes zarzadu TNS OBOP
- "Przedwyborcze sondaże telefoniczne fakty i mity" - Kuba Antoszewski Instytut Badań Opinii i Rynku Millward Brown SMG/KRC
- "Sondaże jako instrument wpływu na opinię publiczną w kampanii wyborczej" - dr Tomasz Godlewski Uniwersytet Warszawski
pliki do pobrania:
"Siła „przykrywki”. O dyskursywnej mocy zarządzania przestrzenią internetową" - Filip Gołębiewski ( 0.21 Mb )
"Storytelling. Mit jako maska rzeczywistości w grze wyborczej" - dr Jacek Wasilewski ( 1.52 Mb )
"Ramowanie jako teoria i praktyka manipulacji politycznej" - dr Tomasz Olczyk ( 2.68 Mb )
"Obce autorytety w grze wyborczej" - dr Krzysztof Szlubowski ( 0.18 Mb )
"Polityczny trendsetteryzm" - dr Krzysztof Kubiak ( 0.32 Mb )
"Podstawowe problemy sondaży politycznych. Wprowadzenie" - prof. Adam Grzegorczyk ( 0.16 Mb )
"Dobre praktyki w badaniach wyborczych i przedwyborczych. Wskazówki dla instytutów badawczych, mediów i czytelników" - Andrzej Olszewski ( 0.78 Mb )
"Przedwyborcze sondaże telefoniczne fakty i mity" - Kuba Antoszewski ( 2.58 Mb )