NaukaKonferencje
  • Powitanie uczestników konferencji - prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Rektor Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie
  • „Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogłębiania rynkowej orientacji podmiotów gospodarujących" - prof. dr hab. Andrzej Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • „Miasto jako produkt” - dr Wojciech Jarczewski, Instytut Rozwoju Miast
  • „System tożsamości miasta” - dr Agnieszka Smalec, Uniwersytet Szczeciński
  • „Koncepcja wizerunku miasta” - dr Sylwia Dudek-Mańkowska, Uniwersytet Warszawski
  • „Sposoby pomiaru wizerunku miasta” - dr Ewa Glińska, Politechnika Białostocka, mgr Anna Kowalewska, Pentor Research International, Politechnika Białostocka
  • Case studies. Prezentacje strategii wizerunkowych wybranych miast
  • „Kreatorzy wizerunku miasta” - dr inż. Maciej Białecki, Stowarzyszenie Obywatele dla Warszawy, Obywatelskie Centrum Monitoringu
  • „Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeń w kreowaniu wizerunku miasta” - dr Monika Kostaszuk-Romanowska, Wyższa Szkoła Promocji
  • „Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta” - dr Agnieszka Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji
  • „Public Relations w służbie samorządów” - mgr Arleta Ciarczyńska, Uniwersytet Wrocławski
  • „Społeczna odpowiedzialność biznesu w kreowaniu wizerunku miasta” - mgr Dagmara Lustyk, Wyższa Szkoła Promocji

 

pliki do pobrania:


Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogłębiania rynkowej orientacji podmiotów gospodarujących  ( 0.13 Mb )
Miasto jako produkt   ( 2.99 Mb )
Koncepcja wizerunku miasta  ( 0.54 Mb )
Kreatorzy wizerunku miasta  ( 1.95 Mb )
Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta  ( 5.63 Mb )
Public Relations w służbie samorządów  ( 0.92 Mb )
Strategia promocji Parczewa  ( 0.78 Mb )
Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki  ( 0.32 Mb )

<< powrót do listy