NaukaKonferencje
  • Powitanie uczestników konferencji - prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Rektor Wyszej Szkoy Promocji w Warszawie
  • „Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogbiania rynkowej orientacji podmiotów gospodarujcych" - prof. dr hab. Andrzej Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • „Miasto jako produkt” - dr Wojciech Jarczewski, Instytut Rozwoju Miast
  • „System tosamoci miasta” - dr Agnieszka Smalec, Uniwersytet Szczeciski
  • „Koncepcja wizerunku miasta” - dr Sylwia Dudek-Makowska, Uniwersytet Warszawski
  • „Sposoby pomiaru wizerunku miasta” - dr Ewa Gliska, Politechnika Biaostocka, mgr Anna Kowalewska, Pentor Research International, Politechnika Biaostocka
  • Case studies. Prezentacje strategii wizerunkowych wybranych miast
  • „Kreatorzy wizerunku miasta” - dr in. Maciej Biaecki, Stowarzyszenie Obywatele dla Warszawy, Obywatelskie Centrum Monitoringu
  • „Rola pozytywnych i negatywnych skojarze w kreowaniu wizerunku miasta” - dr Monika Kostaszuk-Romanowska, Wysza Szkoa Promocji
  • „Kampanie reklamowe w ksztatowaniu wizerunku miasta” - dr Agnieszka Winiewska, Wysza Szkoa Promocji
  • „Public Relations w subie samorzdów” - mgr Arleta Ciarczyska, Uniwersytet Wrocawski
  • „Spoeczna odpowiedzialno biznesu w kreowaniu wizerunku miasta” - mgr Dagmara Lustyk, Wysza Szkoa Promocji

 

pliki do pobrania:


Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogbiania rynkowej orientacji podmiotw gospodarujcych  ( 0.13 Mb )
Miasto jako produkt   ( 2.99 Mb )
Koncepcja wizerunku miasta  ( 0.54 Mb )
Kreatorzy wizerunku miasta  ( 1.95 Mb )
Kampanie reklamowe w ksztatowaniu wizerunku miasta  ( 5.63 Mb )
Public Relations w subie samorzdw  ( 0.92 Mb )
Strategia promocji Parczewa  ( 0.78 Mb )
Narzdzia promocji miejscowoci na przykadzie miasta Suwaki  ( 0.32 Mb )

<< powrót do listy