- Powitanie uczestników konferencji - prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Rektor Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie
|
- „Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogłębiania rynkowej orientacji podmiotów gospodarujących" - prof. dr hab. Andrzej Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
|
- „Miasto jako produkt” - dr Wojciech Jarczewski, Instytut Rozwoju Miast
|
- „System tożsamości miasta” - dr Agnieszka Smalec, Uniwersytet Szczeciński
|
- „Koncepcja wizerunku miasta” - dr Sylwia Dudek-Mańkowska, Uniwersytet Warszawski
|
- „Sposoby pomiaru wizerunku miasta” - dr Ewa Glińska, Politechnika Białostocka, mgr Anna Kowalewska, Pentor Research International, Politechnika Białostocka
|
- Case studies. Prezentacje strategii wizerunkowych wybranych miast
|
- „Kreatorzy wizerunku miasta” - dr inż. Maciej Białecki, Stowarzyszenie Obywatele dla Warszawy, Obywatelskie Centrum Monitoringu
|
- „Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeń w kreowaniu wizerunku miasta” - dr Monika Kostaszuk-Romanowska, Wyższa Szkoła Promocji
|
- „Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta” - dr Agnieszka Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji
|
- „Public Relations w służbie samorządów” - mgr Arleta Ciarczyńska, Uniwersytet Wrocławski
|
- „Społeczna odpowiedzialność biznesu w kreowaniu wizerunku miasta” - mgr Dagmara Lustyk, Wyższa Szkoła Promocji
|
pliki do pobrania:
Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pogłębiania rynkowej orientacji podmiotów gospodarujących ( 0.13 Mb )
Miasto jako produkt ( 2.99 Mb )
Koncepcja wizerunku miasta ( 0.54 Mb )
Kreatorzy wizerunku miasta ( 1.95 Mb )
Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta ( 5.63 Mb )
Public Relations w służbie samorządów ( 0.92 Mb )
Strategia promocji Parczewa ( 0.78 Mb )
Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki ( 0.32 Mb )
<< powrót do listy